UA | RU
06 листопада 2020, 17:22 35

"Економічний аудит України" зафіксував 90% зношеності рухомого складу "Укрзалізниці"

06 листопада 2020, 17:22 35
Також майже 24% залізничних колій потребують капремонту
Також майже 24% залізничних колій потребують капремонту
Фото з відкритих джерел

Із 26,7 тис. км українських залізничних колій 6,4 тис. км потребують капітального ремонту, ще 2,7 тис. км - реконструкції, критичним є і рівень зношеності рухомого складу - 90%.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на "Економічний аудит України" Кабінету Міністрів, передає RegioNews.

В "Економічному аудиті України" зазначено, що 6,4 тис. км українських залізничних колій потребують капремонту, ще 2,7 тис. км - реконструкції з загальної кількості 26,7 тис. км.

Критичною є також і проблема зношеності рухомого складу (90%), яку приватні підприємства намагаються вирішити власними коштами.

Частка приватних вантажних вагонів сягнула 58% у 2019 році. При цьому приватні вагони перебувають у значно кращому стані - 41% з них було куплено у 2017-2019 роках.

У "Векторах економічного розвитку до 2030 року" "Укрзалізниці" уряд заклав: створення залізничного фонду; капремонт залізничних колій та інших елементів залізничної інфраструктури; модернізацію рухомого складу; створення мережі для високошвидкісної залізниці тощо.

Нагадаємо, учора народний депутат Олександр Скічко зауважив, що потрібен Закон, який визначатиме обов'язки та показники ефективності Наглядової ради Укрзалізниці.

Читайте більше новин на нашому телеграм-каналі
Підписуйтесь на RegioNews