У системі "Укрзалізниці" стався новий збій: що відомо

У п'ятницю, 28 березня, відбувся черговий збій у роботі електронної системи національного перевізника
Про це повідомили в пресслужбі "Укрзалізниці", передає RegioNews.
Зазначається, що наразі не працюють онлайн сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.
Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди можна в касах на вокзалах. На столичному вокзалі працює 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному.
"Якщо ви не можете завантажити квиток, придбаний онлайн, перевірте вашу електронну пошту, туди має дублюватись PDF-квиток. Якщо і це не вдається, приходьте просто на посадку до поїзда, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправки", – зазначили в компанії.
Окрім того, військовослужбовців обіцяють оперативно посадити у потрібний поїзд.
Нагадаємо, попередній технічний збій в системі "Укрзалізниці" стався 23 березня. Через це не можна було купити квитки онлайн. Відновлення тривало кілька днів.
Уже 27 березня компанія "Укрзалізниця" відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки.









