Кучер став лідером за витратами на Facebook-рекламу на Харківщині
Facebook-сторінка голови Харківської ОДА Олексія Кучера є лідером за кількістю витрачених коштів на рекламу у соціальній мережі Facebook.
Про це повідомляє громадянська мережа "Опора”, передає RegioNews.
Представники "Опори” проаналізували публічні сторінки політиків та місцевих осередків партій за період з 20 серпня по 20 вересня.
Зокрема, упродовж семи днів на рекламу офіційної сторінки голови Харківської ОДА Олексія Кучера витратили понад 1500 дол., а за місяць 2000 дол.
Олексій Кучер також розміщує немарковану рекламу, проте не завжди. Частину рекламних постів голови ОДА оплатила ГО "Команда Зеленського”. Ще частина реклами розміщується без відповідного маркування, покази одного з таких постів були зупинені 20 вересня”, - йдеться в повідомленні.
Крім того, паблік "За Кучера” опублікував чотири рекламні дописи, на просування яких витратили 217 дол.
Партія "Блок Світличної – Разом!” також активно використовує рекламу у соціальних мережах.
На рекламу сторінки "Юлія Світлична офіційна" в соціальних мережах за місяць витратили 948 дол. Загальні витрати всіх сторінок "Блоку Світличної Разом” та її офіційної сторінки перевищили 2 тис. дол. за місяць.
Офіційна сторінка Геннадія Кернеса давала рекламу лише у серпні. З вересня, коли Харківський міський голова почав хворіти, рекламних дописів вже не було.
Що стосується сторінки "Блок Кернеса – Успешный Харьков", то вони за місяць розмістили 36 рекламних дописів, витративши на рекламу 427 дол. Останні пости стосувалися стану здоров’я міського голови”, - повідомляє "Опора”.
Нагадаємо, на голову Харківської ОДА Кучера подали в суд, позов стосується рішення про проведення конкурсу на посаду голови обласного департаменту охорони здоров`я.