UA | RU
07 квітня 2020, 17:29

Українські політики у березні витратили на рекламу у Facebook понад 100 тисяч доларів

Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони
Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони

Про це йдеться на сайті мережі ОПОРА, пише RegioNews.

Протягом березня на 1034 публічних сторінках політиків і партій у Facebook та Instagram опублікували 2274 рекламних оголошення. За мінімальними розрахунками на ці промо-кампанії було витрачено 107 тисяч 722 долари, за максимальними - 188 тисяч 407 доларів.

Одна з найдорожчих реклам місяця стосувалася пандемії коронавірусу для жителів Одещини. Колишній депутат Одеської облради, бізнесмен та блогер Петро Обухов сплатив більше тисячі доларів за промо-кампанію сайту, де можливо зареєструватися як волонтер чи залишити заявку про необхідну допомогу. Публікацію за тиждень трансляції переглянули від 900 тисяч до 1 млн користувачів, переважно з жіночої аудиторії (75 %).

Інша реклама, яка коштувала таку ж суму, оплачена "Євросолідарністю". Повідомлення з критичною оцінкою роботи Державного бюро розслідувань (основний меседж – ДБР фабрикує політичні справи) транслювалося майже два тижні. Його переглянули більше 1 млн користувачів з Київщини, Дніпропетровщини, Полтавщини, Вінниччини, Черкащини, Житомирщини, Чернігівщини, Кіровоградщини.

Майже щотижня у березні найбільше політреклами пропонувалося користувачам зі столиці України – 14,4%.

Окрім киян у фокусі рекламодавців жителі Дніпропетровської (12,7%) та Львівської (9,3%) областей. Часто рекламу пропонували мешканцям Харківської (6,3%), Одеської (6,2%), Полтавської (5,1%), Вінницької (4,6%), Івано-Франківської (4,1%) та Черкаської (4%) областей. Ці ж області переважали у таргетингу й в лютому. Фактично не пропонувалася до перегляду політична реклама користувачам Луганщини (0,6%).

Як і в лютому, очолила список найщедріших рекламодавців місяця сторінка експрезидента Петра Порошенка. На трансляцію 23 рекламних оголошень Порошенко витратив 6622 долари. Окрім активних публікацій з промоцією власне сторінки та Telegram-каналу, сторінка оплачувала пости із заявами політика щодо викликів на допит в ДБР, щодо судового розгляду і рішення Шевченківського суду міста Києва щодо кримінальних справ проти Петра Порошенка та пости про волонтерські ініціативи фонду Порошенка у боротьбі з епідемією Covid-19.

На другій позиції - колишній депутат Харківської міськради, адвокат Анатолій Родзинський. У березня на сторінці транслювалося 19 оголошень, за які було сплачено 4551 долар. Усі платні оголошення на сторінці стосувалися теми коронавірусу, а деякі дискредитували міського голову Геннадія Кернеса. Більшість рекламних кампаній були спрямовані на жінок (майже 75%) з Харківщини.

Третє місце посідає сторінка телевізійного політичного шоу Шустер LIVE, яка протягом лютого опублікувала 99 рекламних оголошень вартістю 4392 долара.

gnews gnews Підписуйся, щоб дізнаватись новини першим Підписатись
23 грудня 2025
Україна-2025: шість головних подій, які формували наше майбутнє
Підсумовуємо четвертий рік повномасштабної війни та те, як, з якими головними подіями Україна його пережила
19 грудня 2025
Шаг і картка: чому вже можна говорити про початок передвиборчих перегонів в Україні
Недолугі популістичні спроби другорядних персонажів попіаритися на важливих питаннях відкривають новий період в сучасній історії України
17 грудня 2025
"Тату, не кидай мене!": як родина Данилкових пережила жахи окупації в Бучі та чотири роки розлуки
Сьогодні родина Данилкових готується до зимових свят. У дворі сяє ілюмінація, в будинку прикрашена велика ялинка, всюди гірлянди та різдвяні декори
12 грудня 2025
Поодинці врятуватися було нереально: як на початку війни жителі блокадного Маріуполя виживали під обстрілами без їжі й тепла
Побоювання зіткнутися з важкою ситуацією через війну змушує багатьох українців шукати порятунку за кордоном. Про це свідчать і дані Нацбанку України, відповідно до яких із 3 жовтня до 14 листопада з к...
Ціни на популярний овоч падають: які ціни в українських супермаркетах
23 грудня 2025, 23:55
9-річна гімнастка, яка втратила ногу внаслідок обстрілу, здобула медаль на турнірі
23 грудня 2025, 23:30
На Дніпропетровщині жінка принесла сину в колонію наркотики
23 грудня 2025, 22:55
На Закарпатті чоловік побив дружину, а потім накинувся на сина та поліцію
23 грудня 2025, 22:25
За кілька днів шахраї обікрали жителів Херсонщини майже на 300 тис. грн
23 грудня 2025, 21:24
Українські спецслужби вивели з ладу російський розвідувальний літак Іл-38Н за $24 млн
23 грудня 2025, 21:01
Чому варто позбутися ілюзій щодо українсько-польського майбутнього
23 грудня 2025, 20:50
Безпрецедентна зима: жоден лижний курорт в Україні не відкрився через відсутність снігу
23 грудня 2025, 20:43
Після атаки БпЛА ЧАЕС зазнала численних пошкоджень: директор попередив про загрозу руйнування саркофагу
23 грудня 2025, 20:27
Небезпечна їжа у школах Миколаєва: виявили кишкову паличку та порушення санітарних норм
23 грудня 2025, 19:57