UA | RU
07 квітня 2020, 17:29

Українські політики у березні витратили на рекламу у Facebook понад 100 тисяч доларів

Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони
Більшість політреклами місяця присвячена коронавірусу. Політики звітують про допомогу медикам, критикують рішення місцевої влади та переймаються впливом карантину на економіку.  Частина з найбільших рекламних кампаній таргетована на окремі регіони

Про це йдеться на сайті мережі ОПОРА, пише RegioNews.

Протягом березня на 1034 публічних сторінках політиків і партій у Facebook та Instagram опублікували 2274 рекламних оголошення. За мінімальними розрахунками на ці промо-кампанії було витрачено 107 тисяч 722 долари, за максимальними - 188 тисяч 407 доларів.

Одна з найдорожчих реклам місяця стосувалася пандемії коронавірусу для жителів Одещини. Колишній депутат Одеської облради, бізнесмен та блогер Петро Обухов сплатив більше тисячі доларів за промо-кампанію сайту, де можливо зареєструватися як волонтер чи залишити заявку про необхідну допомогу. Публікацію за тиждень трансляції переглянули від 900 тисяч до 1 млн користувачів, переважно з жіночої аудиторії (75 %).

Інша реклама, яка коштувала таку ж суму, оплачена "Євросолідарністю". Повідомлення з критичною оцінкою роботи Державного бюро розслідувань (основний меседж – ДБР фабрикує політичні справи) транслювалося майже два тижні. Його переглянули більше 1 млн користувачів з Київщини, Дніпропетровщини, Полтавщини, Вінниччини, Черкащини, Житомирщини, Чернігівщини, Кіровоградщини.

Майже щотижня у березні найбільше політреклами пропонувалося користувачам зі столиці України – 14,4%.

Окрім киян у фокусі рекламодавців жителі Дніпропетровської (12,7%) та Львівської (9,3%) областей. Часто рекламу пропонували мешканцям Харківської (6,3%), Одеської (6,2%), Полтавської (5,1%), Вінницької (4,6%), Івано-Франківської (4,1%) та Черкаської (4%) областей. Ці ж області переважали у таргетингу й в лютому. Фактично не пропонувалася до перегляду політична реклама користувачам Луганщини (0,6%).

Як і в лютому, очолила список найщедріших рекламодавців місяця сторінка експрезидента Петра Порошенка. На трансляцію 23 рекламних оголошень Порошенко витратив 6622 долари. Окрім активних публікацій з промоцією власне сторінки та Telegram-каналу, сторінка оплачувала пости із заявами політика щодо викликів на допит в ДБР, щодо судового розгляду і рішення Шевченківського суду міста Києва щодо кримінальних справ проти Петра Порошенка та пости про волонтерські ініціативи фонду Порошенка у боротьбі з епідемією Covid-19.

На другій позиції - колишній депутат Харківської міськради, адвокат Анатолій Родзинський. У березня на сторінці транслювалося 19 оголошень, за які було сплачено 4551 долар. Усі платні оголошення на сторінці стосувалися теми коронавірусу, а деякі дискредитували міського голову Геннадія Кернеса. Більшість рекламних кампаній були спрямовані на жінок (майже 75%) з Харківщини.

Третє місце посідає сторінка телевізійного політичного шоу Шустер LIVE, яка протягом лютого опублікувала 99 рекламних оголошень вартістю 4392 долара.

16 квітня 2024
Зустріч із Папою Римським та повні буси гуманітарки: як італійський благодійник допомагає прифронтовій Харківщині
З початком повномасштабної війни українці не на словах відчули турботу зі сторони європейських друзів. Країни ЄС радо приймали українських жінок з дітьми, а до самої України все частіше почали приїждж...
11 квітня 2024
Заборона їздити на авто, скасування дембеля, обов’язкова ВЛК: що прописано в ухваленому законі про мобілізацію
Які зміни очікують на військовозобов’язаних, коли закон про посилення мобілізації набуде чинності
05 квітня 2024
Є-кабінет військовозобов'язаного, армія з 25 років і зміни для обмежено-придатних: що потрібно знати про нові правила мобілізації
Поки Верховна Рада готується розглядати в другому читанні законопроєкт про посилення мобілізації, днями президент підписав кілька вже проголосованих законів, які також вносять зміни до мобілізаційного...
28 березня 2024
Гроші чи армія: скільки потрібно буде заплатити, щоб мати "економічну бронь" від мобілізації
"Бронь" за податки. Бізнес підтримує, військові експерти вбачають серйозні ризики
У центрі Києва горіла квартира: загинули тварини
19 квітня 2024, 18:12
Кадрові перестановки у Кабміні: названо прізвища міністрів, які можуть втратити посади
19 квітня 2024, 18:01
Поблизу Бахмута двох окупантів ліквідували скидами з дрона: відео
19 квітня 2024, 17:35
Під час удару по Луганську був ліквідований високопоставлений російський офіцер
19 квітня 2024, 17:34
Терор Дніпропетровщини: українські військові збили чергову ворожу ракету
19 квітня 2024, 17:02
Більше дронів: німецький виробник БпЛА відкрив новий завод в Україні
19 квітня 2024, 16:59
Обстріл центру Білопілля на Сумщині: подробиці та фото з місця влучання
19 квітня 2024, 16:40
Одещина під ударом: РФ атакувала припортову інфраструктуру
19 квітня 2024, 16:36
Нардеп анонсував "парад відставок" на наступний парламентський тиждень
19 квітня 2024, 16:26
Відключення світла: на Харківщині запровадили нові графіки
19 квітня 2024, 16:13