UA | RU
28 листопада 2023, 20:39

Дороги та 10 м метро на Троєщину: влада Києва оприлюднила плани транспортного будівництва

фото: facebook.com/pechersksheu

Старт будівництва метро на Троєщину та інших інфраструктурних об'єктів хочуть закласти в Міську цільову програму розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки

Про це йдеться у проєкті рішення, опублікованому на сайті Київради, передає RegioNews.

Наразі проєкт рішення київської влади перебуває на розгляді профільних комісій міської ради.

Згідно з документом, загальний бюджет цієї програми становить 34 млрд 783,627 млн грн. При цьому 19 млрд 880,8 млн грн передбачається виділити з бюджету столиці, 800 млн грн - отримати з держбюджету, 14,1 млрд грн - з інших джерел.

Найвідоміший київський довгобуд - Подільський мостовий перехід - до кінця 2025 року мають довести, згідно з цільовою програмою, до 88% готовності. На це передбачається виділити 850 млн грн у 2024 році і 950 млн грн у 2025-му, причому всі 1,8 млрд грн - з міськбюджету.

Програма також передбачає активізацію проєктів із розвитку столичного метрополітену.

На будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від ст. "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо передбачено 1,49 млрд грн на два найближчі роки, з них 640 млн грн - у 2024-му і 850 млн грн - у 2025-му.

Планом позначено також будівництво у 2025 році виходу зі ст. м. "Львівська брама" на 20 млн грн із місцевого бюджету.

Облаштування вестибюля станції "Вокзальна" під сучасні потреби у 2024-2025 роках із будівництвом другого виходу обійдеться в 11 млн грн.

Щоб зробити інклюзивною до 2025 року одну з новітніх станцій метро - "Житомирську" - програмою передбачено фінансування у 25 разів більше, ніж для "Вокзальної" - 278,6 млн грн.

У планах розвитку столичної інфраструктури значиться також старт будівництва метро на Троєщину, а саме ділянки Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна", - із символічними 5 млн грн 2024 року та 20 млн грн 2025-го, що дасть змогу, як вказано в цільовій програмі, пройти 10 м до кінця зазначеного періоду.

На спорудження ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від ст. "Виставковий центр" до Одеської площі передбачено 46,8 млн грн міських коштів у 2025 році.

Влада також обіцяє розпочати будівництво тролейбусних ліній до Броварів та Гостомеля, Ірпеня, Бучі, для чого передбачено по 25 млн грн на кожний напрямок з метою досягти 2,5% готовності проєкту до кінця 2025 року.

Бюджет реконструкції транспортної розв'язки вул. Богатирська/Полярна сягає майже 1,4 млрд грн, з них 579,2 млн грн під 2024 рік і 819,27 млн грн - 2025-й. Ще 40 млн грн у 2025 році передбачає проєкт Шулявської розв'язки.

На комплексну реконструкцію на найближчі два роки трамвайних ліній на Контрактовій площі планується виділити - 280,5 млн грн, на реконструкцію будівлі фунікулера - 355,9 млн грн.

На 2024 рік пропонується будівництво ділянки Великої Окружної від пр.Рокоссовського до Богатирської зі спорудженням транспортної розв'язки (121 млн 63,9 тис. грн із міськбюджету).

При цьому, на розроблення документації з транспортного моделювання Києва пропонується виділити 14 млн грн у 2025 році.

На оновлення рухомого складу в дворічній перспективі більшу частину передбаченого фінансування буде виділено в рамках цільового кредиту Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) за національним проектом "Міський громадський транспорт України". Зокрема, згідно з програмою, 989,8 млн грн спрямують на придбання 85 автобусів, 3 млрд грн - на 42 трамвайних вагони, 2,77 млрд грн - на 74 тролейбуси і 4,168 млрд грн - на 48 нових вагонів метро. Укотре оновлюватимуть кабіни фунікулера - цього разу на 486,7 млн грн.

На проєкти, заплановані на 2024 рік, згідно з документом, потрібне фінансування в розмірі 14 млрд 953,8 млн грн, зокрема 8,96 млрд грн із міського бюджету і 5,993 млрд грн з інших джерел.

У 2025 році обсяг фінансування на реалізацію запланованих проєктів становить 19 млрд 829,7 млн грн, зокрема 800 млн із держбюджету, 10,920 млрд грн із міської скарбниці та 8,109 млрд грн з інших джерел.

gnews gnews Підписуйся, щоб дізнаватись новини першим Підписатись
18 квітня 2025
Підручник історії з "автором"-журналістом. Нове слово в українській освіті чи деградація галузі?
Міністерство освіти при нинішньому очільнику не встигає вибиратися з одного скандалу в інший. Новим приводом поговорити став підручник з історії України для 11 класу
16 квітня 2025
Робота не для всіх: як в Україні "душать" потенціал покоління 50+
Українці старше 50 років частіше за інших стикаються з труднощами працевлаштування. Попри досвід та знання, цій категорії громадян ринок часто пропонує некваліфіковану роботу з низькою зарплатою — нед...
15 квітня 2025
Сумська трагедія. Чого прагнула досягти Росія, і навіщо Трамп грає на боці Кремля
Росія робить усе можливе, щоби зірвати майбутнє перемир’я, але намагається зробити це руками України. Та, попри чергову скандальну заяву президента США Дональда Трампа, цей план у росіян, схоже, прова...
11 квітня 2025
Соціологія проти Мін’Єд. Чому українців за кордоном не зацікавили ініціативи Олексія Чернишова
На діяльності Міністерства національної єдності, за великим рахунком, можна ставити хрест. Міністерство з пафосною (цілком в стилі неймінгу нинішньої влади) назвою, створене минулого року, констатувал...