UA | RU
Ігор Гришачов ГО "Народна Варта" info@regionews.ua
17 липня 2020, 12:30

Проект шляхопроводу у Вишневому готовий для реалізації

Багато років серйозною проблемою у Вишневому, так же, як у Тарасівці чи Боярці, являється складність перетину залізничного полотна, яке розділяє місто на дві сторони. Знаю це на своєму досвіді, бо регулярно їжджу тут. Якщо рік тому можна було стояти в очікуванні 40 хвилин, то зараз — всі півтори години. Проблема посилюється дедалі більше: кількість транспорту зростає, рух залізничного транспорту стає жвавіше
Багато років серйозною проблемою у Вишневому, так же, як у Тарасівці чи Боярці, являється складність перетину залізничного полотна, яке розділяє місто на дві сторони. Знаю це на своєму досвіді, бо регулярно їжджу тут. Якщо рік тому можна було стояти в очікуванні 40 хвилин, то зараз — всі півтори години. Проблема посилюється дедалі більше: кількість транспорту зростає, рух залізничного транспорту стає жвавіше

Я говорю насамперед, про Вишневе. Свою історію зростання місто розпочало у 1870 році як залізнична станція, з декількох будинків для робочих. Відтоді населення зросло, з'явилися автомобілі. Вишневе заселяється новими людьми, навколо нього з'явилися мікрорайони, за чисельністю вже не менше, ніж у Вишневому. Отже, й машин стає більше. А поїзди та електрички як ходили, так і ходять. Станція тут жвава, завантажена, тож переїзд, хоч він і регульований, надовго затримує автівки.

Щоб подолати цю складність, починаючи з 2015 року мер Вишневого Ілля Діков серйозно зайнявся розв'язуванням проблеми. Була сформульована концепція будівництва надземного переїзду, провелися вишукувальні роботи з метою знайти оптимальне місце для його розташування, підготовлені техніко-економічні обґрунтування. На сьогодні реалізовані проєктні роботи, є готовий план шляхопроводу над залізною дорогою, який з'єднає вулиці Ломоносова та Булакова.

Весь час велися узгодження з державними органами різного рівня з метою визначення джерела фінансування цього проєкту. Може здаватися, що це проблема одного міста, але насправді це маршрут руху машин не тільки мешканців Вишневого, а також і мешканців навколишніх населених пунктів — Крюківщини, Софіївської Борщагівки. Їх загальна чисельність уже складає близько 200 тисяч людей.

З 2017 року почалося активне листування та обговорення можливостей реалізації того чи іншого варіанту з профільними комітетами Верховної Ради, Міністерством інфраструктури, безпосередньо з міністром, Кабміном, профільним віце-прем'єром. Проводились консультації з керівництвом "Укрзалізниці", Київською обласною радою. Все спілкування було направлене на те, щоб знайти джерела фінансування, тому що за оцінкою цього проєкту його кошторисна вартість на сьогодні складає 314 млн грн. Для міського бюджету ця цифра сьогодні дуже значна, а якщо відверто — місто неспроможне виділити такі кошти.

Завдяки зусиллям місцевої влади, зведення нового шляхопроводу було включено в перелік інфраструктурних проєктів державного значення. Так що є велика ймовірність отримання фінансування із державного бюджету. В такому разі цифра стає досить посильною, тому є багато шансів, що будівництво моста може розпочатися вже весною 2021 року.

Жителі переймалися тим, що по невеличких вулицях Вишневого буде рухатися важкий транспорт. Підстав для цього немає: важким видам транспорту рух по шляхопроводу буде обмежено, він буде призначений виключно для легкового та спеціального транспорту соціального призначення: швидка допомога, пожежники тощо.

Ще одна причина хвилювання полягала в тому, як будуть вирішені майнові питання тих, чиї споруди виявляться в зоні будівельних робіт. Із власниками земельних ділянок досягнута згода і в кошторисну вартість цього об'єкта внесено необхідність придбання у них ділянок за ринковою ціною. Тому хвилюватися, що земля буде відібрана, не треба: виконком міської ради подбав про це і запланував кошти.

Отже, маю велику надію спостерігати весною початок будівельних робіт по зведенні шляхопроводу, і вона підкріплена підтримкою державної влади.

 
Підписуйтесь на RegioNews
26 квітня 2024
Вища освіта по-новому: до чого тепер готуватися студентам
Днями Верховна Рада прийняла закон, що покликаний удосконалити освітній процес для здобувачів вищої освіти в українських вишах. Загалом чиновники запевняють, що з прийняттям цього закону, усі вищі нав...
24 квітня 2024
Військовий експерт Іван Киричевський: росіяни не чекають травня чи червня, вони вже наступають
Експерт військового порталу Defence Express Іван Киричевський розповів в інтерв’ю RegioNews, де зараз найгарячіше на фронті, чи можливий великий наступ України і що для цього потрібно, а також чи пере...
16 квітня 2024
Зустріч із Папою Римським та повні буси гуманітарки: як італійський благодійник допомагає прифронтовій Харківщині
З початком повномасштабної війни українці не на словах відчули турботу зі сторони європейських друзів. Країни ЄС радо приймали українських жінок з дітьми, а до самої України все частіше почали приїждж...
11 квітня 2024
Заборона їздити на авто, скасування дембеля, обов’язкова ВЛК: що прописано в ухваленому законі про мобілізацію
Які зміни очікують на військовозобов’язаних, коли закон про посилення мобілізації набуде чинності
За добу – 121 боєзіткнення: Генштаб про ситуацію на фронті та втрати ворога
08 травня 2024, 20:57
Окупанти здійснили понад півтора десятка атак на Нікопольщину
08 травня 2024, 20:39
Росіяни вдарили по Запорізькому району: є поранена
08 травня 2024, 20:09
Ракетна атака на Київщину: в поліції розповіли про руйнування
08 травня 2024, 19:54
В Україну намагалися ввезти контрабандне взуття на понад 1 млн грн
08 травня 2024, 19:39
У Раді розглядають дві моделі економічного бронювання, – Арахамія
08 травня 2024, 19:18
Сили оборони знищили гармату "Гіацинт-Б", якою росіяни гатили по Харківщині
08 травня 2024, 19:05
Росіяни створюють нове угруповання військ на півночі Харківщини, – ОВА
08 травня 2024, 18:58
На Миколаївщині ексначальники Держгеокадастру "роздали" 20 гектарів землі
08 травня 2024, 18:27
На Херсонщині внаслідок нічного обстрілу загинула жінка, є поранені
08 травня 2024, 18:19