"Вас викличуть повісткою або зв'яжуться": у ТЦК розповіли подробиці про роботу застосунку "Резерв+"
Після реєстрації в застосунку "Резерв+" та оновлення там своїх даних військовозобов'язаного можуть викликати до ТЦК і СП за повісткою або в інший спосіб.
Про це сказала речниця Дніпропетровського обласного ТЦК Альона Кузіна в інтерв'ю для "11 каналу", передає RegioNews.
"Коли ви зареєструвалися у додатку, ваші контактні дані уже є, підтягнулася до вашого акаунту інформація з системи реєстру "Оберіг". Тому це або буде виклик за повісткою, або з вами якось зв'яжуться. Це цифровізація, дуже добрий процес", - сказала вона.
Представниця ТЦК зазначила - якщо військовозобов'язана особа зареєструвалася та оновила дані, а потім вирішила видалити застосунок зі смартфона, дані все одно залишаться в реєстрі.
Що стосується мобілізації та уточнення даних, то військово-лікарську комісію людина проходить у цивільних лікарів.
"Спочатку людина проходить ВЛК, потім цивільними лікарями визначається ступінь придатності або непридатності людини, після чого людина мінімум 30 днів проходить базову військову підготовку. А якщо в людини є певні здібності, то вона може ще й за кордоном повчитися або на сержантських курсах", — сказала Кузіна.
Вона також зазначила, що мобільні блокпости з поліцією та представниками ТЦК у містах створюють для інформування громадян і перевірки документів.
Нагадаємо, 17 травня Міноборони оголосило, що запускає мобільний застосунок "Резерв+", призначений для військовозобов'язаних, призовників та резервістів. Через цей застосунок військовозобов'язані можуть оновити свої облікові дані.
Після запуску 18 травня мобільного застосунку "Резерв+" сотні тисяч громадян намагалися авторизуватися в ньому, через що періодично виникають труднощі з авторизацією.
Раніше повідомлялося, що найближчим часом у застосунок "Резерв+" планують додати функцію електронних направлень на ВЛК.