Про це повідомляє RegioNews з посиланням на пресслужбу Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.
Зокрема, підозру повідомили:
Дії підозрюваних кваліфіковані за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України (Зловживання владою або службовим становищем).
"Розслідуванням встановлено, що у 2022 році вказані особи з метою отримання можливості першочергового фінансування робіт, які мали виконуватися пов'язаною з ними юридичною особою, а також для уникнення необхідності розробки проєктної документації, проведення її експертизи та здійснення технічного нагляду забезпечили обстеження доріг, складання дефектних актів, збільшення фінансування з місцевого бюджету та укладання договорів на виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг замість їх капітального ремонту", - йдеться у повідомленні.
У прокуратурі наголошують, що така заміна видів робіт мала забезпечити першочергове надання фінансування, натомість витрати на поточний та капітальний ремонти доріг, відповідно до законодавства, чинного в умовах воєнного стану, були можливі лише в останню чергу.
Крім того, правоохоронці з’ясували, що особи безпідставно збільшили витрати на таке обслуговування до 1,5 млрд грн. У подальшому саме на цю суму й були укладені договори на виконання відповідних робіт із компанією, пов’язаною з на той час чинним головою Дніпропетровської ОДА.
"Висновками проведених експертиз підтверджено, що компанія-підрядник завищила вартість матеріалів на суму понад 286 млн грн", - йдеться у повідомленні.
Також зазначається, що частина цих коштів була перерахована на рахунки інших компаній, пов’язаних із топпосадовцем та його заступником.
До слова, раніше у ЗМІ з'явилася інформація, що поліція хотіла знищити докази у справі щодо Резніченка про зловживання на ремонті доріг.
Нагадаємо, що у своїх розслідуваннях RegioNews – "Велике будівництво". Якими "схемами на дорогах" найближче оточення підставляє Зеленського", та "Схеми "Великого будівництва"-2: малювання цін "від ліхтаря" та освоєння коштів за незроблені дороги" - детально зупинилися на існуючих схемах в дорожній галузі. А також в статті Резніченко повертається. І до чого тут тріо Голик-Тимошенко-Єрмак та "Велике будівництво" розповіли про повернення цінного порошенківського кадра та бажання Банкової розв’язати в своїх інтересах ту кризу, в яку після виборів-2020 занурилася із головою новообрана Дніпропетровська облрада.
Також в матеріалі 20 млрд грн. на асфальті. Як у Кирила Тимошенка "освоїли" два річних бюджети Дніпропетровщини стало зрозуміло, що практично всі найбільші дорожні будівництва на Дніпропетровщині зараз веде фірма "Автомагістраль-Південь", якій всього за рік дали підрядів на суму майже 20 млрд грн., а це як два річних бюджети області. У свою чергу, в статті 5 млрд. за півроку. Як Кирило Тимошенко перетворив Харківщину на свою" годівницю" йдеться про те, як і завдяки кому компанія "Автомагістраль-Південь" стрімко увірвалася на ринок будівництва та ремонту доріг на Харківщині.