Про це йдеться у статті сайту ZN.ua "Свій до свого по своє. Чи є перспектива у кримінальної справи Тимошенка/Голика/Резніченка?", передає RegioNews.
"Для чого поліція відкрила справу, коли знала: якщо в історії фігурує 1,5 млрд грн — це точно сфера розслідування НАБУ, адже підслідність проваджень останньої стартує від 30 тис. доларів? Чому справу відкрили 2 листопада 2022 року, коли медіа опублікували підтвердження того, що Валентин Резніченко та Яна Хланта тісно спілкуються? Куди поспішали? І хто порадив одразу провести обшуки в Дніпропетровській ОДА, аби вилучити оригінали документів, які потім хотіли знищити?" – йдеться у публікації.
Аби знайти відповіді на всі ці питання, видання направило інформаційний запит до поліції Дніпропетровської області з проханням пояснити, чому сталося так, що вона розслідувала непідслідну їй справу.
"Нацпол Дніпра відповів, сухо констатувавши, що в січні 2023 року справу передали до НАБУ. Але з власних джерел редакції стало відомо, що поліція Дніпропетровської області хотіла провести почеркознавчу експертизу документів, які Нацпол вилучив у Дніпропетровській ОДА й ТОВ "Будінвест інжиніринг". Ці документи нібито підтверджували зв’язок голови Дніпропетровської ОВА Валентина Резніченка з компанією "Будінвест інжиніринг". Після експертизи правоохоронці мали намір знищити всі оригінали документів", - пише автор статті.
Проте, за словами автора, цього зробити не вдалося: антикорупційні органи врятували документи. Але тим часом у вересні цього року генерала поліції третього рангу Анатолія Щадила, який на той момент очолював Головне управління Нацполіції в Дніпропетровській області, перевели до Києва - на підвищення.
Нагадаємо, що у своїх розслідуваннях RegioNews – "Велике будівництво". Якими "схемами на дорогах" найближче оточення підставляє Зеленського", та "Схеми "Великого будівництва"-2: малювання цін "від ліхтаря" та освоєння коштів за незроблені дороги" - детально зупинилися на існуючих схемах в дорожній галузі. А також в статті Резніченко повертається. І до чого тут тріо Голик-Тимошенко-Єрмак та "Велике будівництво" розповіли про повернення цінного порошенківського кадра та бажання Банкової розв’язати в своїх інтересах ту кризу, в яку після виборів-2020 занурилася із головою новообрана Дніпропетровська облрада.
Також в матеріалі 20 млрд грн. на асфальті. Як у Кирила Тимошенка "освоїли" два річних бюджети Дніпропетровщини стало зрозуміло, що практично всі найбільші дорожні будівництва на Дніпропетровщині зараз веде фірма "Автомагістраль-Південь", якій всього за рік дали підрядів на суму майже 20 млрд грн., а це як два річних бюджети області. У свою чергу, в статті 5 млрд. за півроку. Як Кирило Тимошенко перетворив Харківщину на свою" годівницю" йдеться про те, як і завдяки кому компанія "Автомагістраль-Південь" стрімко увірвалася на ринок будівництва та ремонту доріг на Харківщині.