На другому місці - чинний мер Києва Віталій Кличко
Такі дані оприлюднила у своєму звіті громадська мережа "ОПОРА", пише RegioNews.
Ірина Верещук, що балотується на пост київського міського голови від "Слуги народу", витратила понад $20 тисяч на 1656 рекламних дописів — більше, ніж наступні чотири кандидати в рейтингу разом узяті.
У більшості з цих дописів Верещук розповідає про себе, акцентує увагу на своїй статі (наприклад, у гаслах "Наступним мером буде жінка", "Пані-мер" та "Жінка зможе більше"), критикує свого конкурента Віталія Кличка і презентує свої плани у разі перемоги на виборах.
Віталій Кличко – другий за кількістю витрачених на рекламу грошей: майже $4 тисячі на 31 рекламний допис. У всіх рекламних оголошеннях сторінка Віталія Кличка транслює гасло "Завжди з киянами!".
Третє й четверте місце посіли кандидати в мери Львова Андрій Садовий та Ігор Васюник.
Раніше стало відомо, які партії найбільше витратили за літо на рекламу у Facebook .