Її повністю профінансувала київська міська партійна організація "Слуги народу"
Про це свідчать проміжні фінансові звіти кандидатів, які оприлюднила Київська територіальна виборча комісія, пише RegioNews з посиланням на рух ЧЕСНО.
Як видно зі звітів, на агітацію Верещук витрачено трохи більш ніж 22 млн грн, а саме:
На розповсюдження друкованої продукції з виборчого фонду Верещук не витратили жодної копійки, хоча, за словами активістів, агітаційні листівки роздавали з рук у руки.
За виготовлення відеороликів з виборчого фонду Верещук теж не платили.
У свою чергу, гроші київського партосередку "Слуги народу" витрачали на:
Довідка: Проміжні фінансові звіти відображають лише офіційні витрати від моменту реєстрації до 14 жовтня, тож "Слуга народу" та Ірина Верещук прозвітували фактично тільки за кілька тижнів кампанії. Першу рекламу Верещук можна було помітити ще на початку серпня. Крім того, раніше свою рекламу розмістив нардеп Микола Тищенко. Він був одним із потенційних кандидатів на посаду мера Києва, але програв праймеріз.
Про внески на поточні партійні рахунки "Слуга народу" звітуватиме вже після виборів.
Нагадаємо, Верещук витратила найбільше на передвиборну рекламу у Facebook .