У Запоріжжі почали курсувати перші 10 автобусів, отримані містом від європейських партнерів. Однак перші поїздки виявили низку проблем, з якими вже стикаються пасажири
Журналісти протестували новий автобус, що працює на маршруті №71 (від площі Запорізької до Сімферопольського шосе), і перевірили, наскільки комфортний та зручний транспорт для містян.
Що сподобалося:
Клімат-контроль працює справно, у салоні комфортна температура.
Є паски безпеки на кожному сидінні, чого немає у більшості запорізьких автобусів.
Чистота в салоні, поручні цілі, вікна – затоновані та зі шторками.
Безконтактна оплата працює, у салоні присутній контролер.
Завантаженість автобуса в ранковий час. Фото: Справжнє
А що не так:
Автобуси виявилися не зовсім новими — сидіння зношені, незручні та розташовані дуже тісно.
Відсутня інформація про маршрут і зупинки, водії їх не оголошують, а на автобусі немає зовнішніх вказівників.
Гучний шум і вібрація у задній частині салону, що створює дискомфорт під час руху.
Інформаційні табло не працюють, адже автобуси ще не "перепрошиті", кажуть у КП.
Інклюзивність обмежена – пандус є, але розкладається вручну лише за запитом.
Відстань між сиданнями. Фото: СправжнєНевідомо, чи плями залишили запоріжці, чи європейські пасажири. Фото: Справєнє
Водії та контролери підтверджують: пасажири часто ігнорують нові автобуси через відсутність маркування. Люди не розуміють, куди саме їде транспорт.
Також нові автобуси вужчі за звичні – у години пік це створює труднощі для контролерів і пасажирів.
"Коли ви сідали, що ви бачили? Лише номер. А на бокових вікнах немає інформації, що це за маршрут. Тому люди просто не сідають", — пояснює водій маршруту №71.
У міській раді кажуть, що до кінця року в місті планують запустити ще щонайменше 50 таких автобусів. Проте мешканці вже висловлюють обурення.
Містяни закликають владу ретельніше підходити до вибору маршрутів і враховувати реальний пасажиропотік перед запуском нової партії автобусів.
Нагадаємо, у серпні на маршрути Запоріжжя вийшли перші десять автобусів, які надав Європейський Союз. Як зазначали в Запорізькій ОВА, цей транспорт було безкоштовно передано європейськими партнерами. Хоча автобуси й не нові, їхній стан оцінюється як задовільний.