Про це повідомляє Офіс Президента з посиланням на військового омбудсмена Ольгу Кобилинську (Решетилову), передає RegioNews.
За її словами, у перші місяці роботи команда використовувала різні канали комунікації для прийому звернень. Це дозволило оперативно вирішити найгостріші питання, визначити найбільш поширені проблеми та налаштувати ефективну взаємодію для їх усунення.
Щоб подати звернення для розгляду уповноваженою Президента, необхідно:
Протягом перехідного періоду, який триватиме до 7 квітня, опрацювання звернень, що раніше надходили через месенджери, все ще буде здійснюватися.
Нагадаємо, до центрів рекрутингу української армії в лютому звернулася 5 341 особа.
Читайте також: Мотивація по-новому. Влада кличе до армії молодь й обіцяє 1 млн грн: всі подробиці