Про це повідомив у своєму Telegram-каналі волонтер Дем’ян Ганул, передає RegioNews.
Він опублікував відео, на якому видно, що співробітниця готелю поводилася по-хамськи.
Відвідувачка вимагала, щоб із нею розмовляли українською мовою, а жінка на рецепції вдавала, що не чує її. Замість того, щоб відреагувати на зауваження та виконати законну вимогу, вона уткнулася в телефон і не розмовляла з відвідувачкою.
"Я прийшла не до вас додому і вимагаю, щоб мене обслуговували українською мовою. Я не у вас вдома, я в публічному місці й вимагаю обслуговування українською. Ви мені відмовляєте?", — сказала відвідувачка, але не отримавши відповіді, була вимушена піти.
Дем’ян Ганул відвідав "Довженка Готель", де і стався інцидент. Він поспілкувався не лише з дівчиною на рецепції, а й керівництвом готелю. Виявилося, що підлегла спілкується з керівником українською мовою і чому відмовила відвідувачці незрозуміло.
"Провів розмову з героїнею цієї історії, також поспілкувався телефоном з власником готелю. Власник чудово володіє українською, і запевнив, що з ним підлегла спілкується українською мовою, оскільки родом з українського села, і він був трохи шокований цією ситуацією. На майбутнє, працівниця готелю обіцяла виправитися, власник це проконтролює", — написав Ганул.
Волонтер додав, що українці мають право на те, щоб їх обслуговували українською мовою. Він закликав не шукати компромісів у подібних ситуаціях та нагадав, що на боці громадян закон.
"Вибачте, надалі розмовлятиму українською мовою", — розповіла співробітниця готелю.
Нагадаємо, раніше у Києві оштрафували на 3400 гривень таксиста, який відмовився обслуговувати пасажирок українською мовою.