Про це повідомляє The New York Post (NYP), передає RegioNews.
За словами експертів, така звичка пов’язана із швидким викидом дофаміну у мозок, який виникає під час перегляду коротких розважальних роликів. Це стимулює мозок миттєвими "нагородами", але водночас знижує здатність концентруватися на довготривалих завданнях та формує психологічну залежність.
Крім того, постійне "залипання" у соцмережах може бути ознакою:
Фахівці наголошують, що така звичка не лише впливає на психологічний стан, але й може позначатися на фінансовій ситуації, оскільки витрачений час не приносить користі в професійному розвитку.
Щоб уникнути негативних наслідків, експерти радять:
Цей феномен демонструє, як сучасні технології можуть впливати на психологічне здоров’я, продуктивність та навіть фінансовий добробут людини.