Про це повідомляє "Люкс. ФМ", передає RegioNews.
Ювелірний бренд "Золотий Вік" розірвав контракт зі співачкою Настею Каменських після її висловлювань про мову на концерті в США. Користувачі соціальних мереж під цим відео почали відмічати бренд і казати, що, мовляв, не може бути обличчям бренду людина, яка й далі продовжує лицемірити й говорити російською.
У результаті "Золотий вік" прийняв рішення припинити співпрацю з артисткою.
"Опираючись на цінності та принципи компанії Золотий Вік, ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року", - йдеться в заяві.
Нагадаємо, що зараз Настя Каменських знаходиться у США на гастролях. Там під час виступу вона знову почала співати пісні російською мовою та навіть розмовляти російською під час концерту.
"Неважливо, якого кольору в тебе шкіра, неважливо, якою мовою ти говориш. Є одна мова, яку розуміє весь світ, – любов. Найголовніше почуття у світі. Правда, Маямі", - говорила Каменських.
Слід зазначити, що раніше в інтерв'ю Настя Каменських казала, що до старого російськомовного репертуару повертатися вже не стане.