Про це повідомляє RegioNews з посиланням на пресслужбу Київської міської державної адміністрації (КМДА).
"Фахівці працюють як всередині тунелю, так і на зовнішньому майданчику: розроблюють котлован, видаляють зруйнований бетон та хімічно закріплюють ґрунти", - йдеться у повідомленні.
У КМДА наголосили, що роботи на майданчику тривають цілодобово, щоб відновити рух поїздів "синьою" лінією метро до кінця літа 2024 року.
У столичній адміністрації також додали, що за попередніми висновками експертів, деформація тунелю сталась через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що спецкомісія Верховної Ради з оцінки роботи столичної влади провела засідання щодо причин закриття станцій метро та проблематику руйнації в тунелі київського метрополітену.
Рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" (усього 6 станцій) у Києві закрили 8 грудня на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року.
19 грудня столичні правоохоронці у зв’язку з виникненням аварійної ситуації провели огляд території над станцією метро "Деміївська".
Керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський заявив, що перші тріщини на "синій" Оболонсько-Теремківській гілці метро у Києві з'явилися через три місяці роботи цієї ділянки - ще в 2011 році.
15 березня стало відомо, що Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, який став фігурантом скандального журналістського розслідування, написав заяву на звільнення.