Про це заявив в інтерв’ю директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, інформує RegioNews.
За його словами, рух поїздів має відновитися до кінця літа. Якщо фахівцям не заважатимуть суб’єктивні фактори, як от бюрократія та "помічники", під час візитів яких будівельники змушені припиняти роботи.
"Я кажу як людина, яка має інженерну освіту. Цю роботу можна було легко виконати за 6 місяців. І ми ці терміни не відкидаємо. Так, є певні бюрократичні питання. Погодження тих чи інших мереж. Такі суб’єктивні фактори нам дещо перешкоджають. Але ми свої амбітні плани не міняємо. Зараз вже виконано практично на 80% палі (стіна в ґрунті, яка стабілізує від обвалу ґрунтів), виконана плита, яка в подальшому дасть можливість виконувати роботи важкою технікою для розкриття котловану. Якщо в нас не буде якогось суб’єктивного фактору, якого ми зараз не передбачаємо, то до кінця літа, серпень-вересень максимум, метро повинно поїхати", - заявив Руслан Кандибор.
Директор транспортного департаменту розповів, що над пошкодженою ділянкою було розташовано близько 200 кабелів різних мереж: ДТЕК, Укртелекому, РНБО, СБУ, ППО. Враховуючи воєнний час, узгодження переносу цих кабелів зайняло купу часу.
Директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА підкреслив, що зараз на ділянці від "Теремків" до "Деміївської" метро працює. Поїзди їздять в обидва боки з інтервалом 13 хвилин. Рух перекрито лише між станціями "Деміївська" та "Либідська". На цій ділянці рух метро дублюють автобуси, які їздять з інтервалом 3 хвилини. До того ж місто потурбувалося про те, щоб у киян, які роблять пересадку через ремонт метро, не збільшилися видатки на проїзд.
"Містяни, які користуються транспортною картою, фактично платять лише раз за проїзд. Якщо я пересідаю з метро на автобус, з мене також знімають плату за поїздку. Але до ранку наступного дня гроші повертаються назад. Тобто на маршруті від "Либідської" до "Теремків" не двічі, ні тричі переплачувати не потрібно", - пояснив Руслан Кандибор.
Також Кандибор спростував чутки про можливе закриття ще 22 станцій метро.
"Не буде такого. Це паніка, яку розганяють невідомі люди, щоб нагнати страху. Немає ніякого страшного колапсу. Є деякі проблеми експлуатаційного стану, поточні роботи, які ми виконуємо. Планові роботи з капремонту також зараз виконуються", - наголосив директор департаменту.
Нагадаємо, рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" (усього 6 станцій) у Києві закрили 8 грудня на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження продовжаться протягом пів року.
19 грудня столичні правоохоронці у зв’язку з виникненням аварійної ситуації провели огляд території над станцією метро "Деміївська".
Керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський заявив, що перші тріщини на "синій" Оболонсько-Теремківській гілці метро у Києві з'явилися через три місяці роботи цієї ділянки - ще в 2011 році.