Про це повідомили у Львівській міській раді, передає RegioNews.
Як зазначається, "таємні пасажири" уже задокументували близько 130 порушень, здійснених водіями. Далі цю інформацію передають перевізникам, в управління транспорту чи контролерам.
Як повідомляють в ЛКП "Львівавтодор", найпоширенішими порушеннями залишаються невидача паперових квитків з QR-кодом при готівковій оплаті або ж повторна видача старих недійсних квитків.
У комунальному підприємстві нагадують пасажирам: при оплаті готівкою слід вимагати квитки у водіїв та перевіряти актуальні час та дату друку квитка. Адже це підтвердження оплати за проїзд при контролі.
Серед інших порушень – розмови по телефону під час руху та куріння в салоні, що негативно впливає на комфорт і безпеку перевезення пасажирів у громадському транспорті.
У ЛКП "Львівавтодор" наголошують: "таємні пасажири" не просто фіксують порушення водіїв, вся зібрана інформація передається для реагування спершу перевізникам - для проведення відповідної роботи з водіями. А також – в управління транспорту і в департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури – для забезпечення контролю за усуненням зловживань.
"А у випадку, якщо водії не видають паперових квитків, викликають представників поліції. За таке порушення правоохоронці складають на водіїв протокол за ст. 51 КУпАП", - додали у комунальному підприємстві.
Якщо ж "таємні пасажири" виявляють пасажирів, які не оплачують проїзд, то для накладення штрафу викликають контролерів у спецформі.
Нагадаємо, 11 грудня у громадському транспорті Львова почав діяти е-квиток.