Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко відреагував на масштабний збій в оператора зв’язку "Київстар", заявивши, що у разі необхідності термінової допомоги абоненти можуть звертатися до правоохоронців та рятувальників, передає RegioNews.
Технічний збій у роботі мобільного оператора спровокував проблеми з роботою "гарячих ліній".
"Якщо вам потрібна термінова допомога - зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби - зверніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини", - нагадав він.
Також можна попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах.
"У Пунктах незламності, розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi. Поділіться цією інформацією із рідними та знайомими, які наразі перебувають без зв'язку!" - додав Клименко.
Як відомо, масштабний збій у мережі мобільного оператора "Київстар" стався 12 грудня. Абоненти скаржаться на відсутність зв'язку, сайт компанії не працює. Проблеми фіксуються масово на всій території України.
При цьому користувачі "Київстару" не можуть підключитися до національного роумінгу. Це пов'язано з тим, що оператор не може надіслати інформацію про своїх абонентів через масштабний збій.
Нагадаємо, раніше у КМДА повідомили, що з 9 грудня рух поїздів між станціями метро "Деміївська" та "Теремки" закриють на час ремонту перегінного тунелю. Обмеження триватимуть протягом пів року.
Правоохоронці порушили кримінальну справу щодо службової недбалості через тріщини у стелі київського метрополітену між станціями "Теремки" та "Либідська".