Про це йдеться на порталі відгуків про роботу банків Minfin, передає RegioNews.
Як випливає зі скарги клієнта, йому в "ПриватБанку" щоразу пропонують "старі" долари, які потім під час розрахунків відмовляються приймати. Він попросив порадити, як замовити валюту належної якості.
"Я хочу зняти замовлені долари, але нового зразка, не потерті, на видачу пропонують лише "поганої якості", які ніхто потім не хоче приймати. Яким чином їх замовити, щоб не бігати по 10 днів не перезамовляти валюту, а прийти і зняти нормальні купюри? Дякую", — йдеться у повідомленні.
Представники "Приватбанку" відповіли, зазначивши, що клієнти можуть отримувати готівку у касі без попереднього замовлення тільки за її наявності в обігу каси. При цьому додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів у застосунку "Приват24" передбачена можливість попереднього замовлення готівки на будь-яке зручне відділення.
Водночас, важливим є те, що клієнтам під час замовлення не надано право обирати рік виготовлення купюр. Всі видані банком купюри — платіжні й перебувають в обігу.
У фінустанові порадили у разі невдоволення якістю купюр — відмовитися від купівлі. Інших варіантів не передбачено.
"Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, перебувають в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати", — наголосили у ПриватБанку.
Влітку 2023 року Національний банк зобов'язав учасників ринку приймати потерті або старі купюри від населення під час обміну. Регулятор заявив, що відмову розцінюватиме як потенційну ознаку шахрайської діяльності.
Також встановив такі штрафи:
Громадян закликали скаржитися на проблему, звернувшись до керівництва банку чи обмінника. Якщо не буде реакції, то до Національного банку.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українці знову можуть передавати монети на українську армію. В банках стартувала чергова хвиля благодійної акції "Смілива гривня".