Про те, що саме змінилося в подачі заявок, повідомляє RegioNews з посиланням на Новини.LIVE.
В країні запрацював експериментальний проєкт з оперативної подачі заявок на субсидію. Однак визначені алгоритми все одно залишились чинні. Зробити це можна в електронному форматі у кілька способів:
Також можна подати заяву, як і раніше, у паперовій формі в будь-який сервісний центр Фонду чи уповноваженим посадовим особам виконавчого органу сільської, селищної, міськради, чи надіславши заявки на адресу органу ПФУ поштою.
У заявці потрібно вказати:
Іншу необхідну інформацію Пенсійний фонд отримає від держреєстрів. Саме це й дозволило спростити механізм обробки заявок.
Повідомлення щодо рішення ПФУ разом із заявою та сформованою декларацією, надійде заявнику.
Щоб подати заявку на сайті Пенсійного фонду "в один клік", потрібно зайти на портал е-послуг та авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
В особистому кабінеті ліворуч в розділі "Комунікації з ПФУ" треба обрати опцію "Заява на житлову субсидію чи пільгу".
У вікні натиснути кнопку "Продовжити".
У черговому вікні обрати опцію "Заява про призначення та надання субсидії за експериментальним проєктом".
Заповнити форму заяви.
Перед формуванням заяви та відправленням у ПФУ, за допомогою опції "Додати файл" за наявності потрібно додати скановані копії документів, які можуть визначити право на призначення житлової субсидії.
Дати згоду на передачу та обробку особистої інформації, поставивши позначку, натиснути "Сформувати заяву".
Перевірити всі відомості заяви та надіслати у ПФУ, натиснувши кнопку "Підписати та відправити у ПФУ".
З результатом щодо рішення про призначення субсидії можна ознайомитись у пункті "Мої звернення" — "Статус звернення".
Нагадаємо, раніше ми писали, як переселенцям оформити субсидію та які документи потрібно для цього подати.